środa, 25 października 2017

Seize the summer - publication in MixedUp Magazine





Dzień dobry!
Dziś mam dla Was post i pracę dla mnie wyjątkową. Jest bardzo osobista - wykonałam ją z użyciem moich ukochanych materiałów, kolorów i ozdób. A okazja była ku temu wyjątkowa, ponieważ layout ten zrobiłam specjalnie dla MixedUp Magazine do letniej edycji. W magazynie opublikowano również tutorial step-by-step z powstawania tej pracy.
A dziś już mogę zaprezentować go publicznie :-)

Hello!
Today I have for You a post and a project very special for me. It's very personal - I've created it with my beloved materials, colors and decorations. It was made for very special occasion - for MixedUp Magazine to summer issue. In magazine there was also a step-by-step tutorial.
And today I finally can present it to You :-)


Każdy twórca ma swoich ulubionych producentów. Nie jest dla nikogo tajemnicą, że moją najukochańszą marką jest 7 Dots Studio. Na tym producencie nigdy się nie zawiodłam, każde kolejne kolekcje wprawiają mnie w zachwyt i uwielbienie. To miłość bezwarunkowa.
W tym projekcie użyłam kolekcji "Hazy Days". Czyż nie jest idealna do letniej, nadmorskiej pracy?

Every creator has his favorite producers. It is no secret to anyone that my most beloved brand is 7 Dots Studio. On this producer I have never failed, every successive collections amaze me. It's unconditional love.
In this project I used the collection "Hazy Days". Isn't it ideal for a summery, marine project?



Marynistyczne elementy to z kolei "robota" Artistiko. Bardzo je lubię. Są trwałe, dobrze współpracują z mediami. Kolekcja nadmorska skradła mi serce :-)

The nautical elements are from Artistiko. I like them very much. They're durable, they work well with mixed media. The marine collection stole my heart :-)




Nie mogę też nie wspomnieć o moim ulubionym producencie kolorowych mediów - Lindy's Gang. Obecnie moimi ulubionymi ich produktami są pudry Magicals, ale mgiełki też mają świetne :-)

I can not even mention my favorite color media producer - Lindy's Gang. Currently my favorite products of their are Magicals powders, but mist are also great :-)


Użyłam: / I used:
7 Dots Studio
Hazy Days

Artistiko
elementy marynistyczne / marine elements

Lindy's Gang
Magicals, mists







Brak komentarzy: